İ. ARSLAN, K., BAYCAN, P.,
Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 17, Sayı: 33, Haziran 2018, Sayfa: 269-286
APA
İ. ARSLAN, K., BAYCAN, P.,
Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17(33), 269-286
MLA
İ. ARSLAN, K., BAYCAN, P.,
Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerinde Sosyal Medyanın Etkisi: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17.33, (2018): 269-286