ORTAKÖY, F. B., DÜZGÜN, M.,
Uluslararası B2B İşletmelerinde Veri Tabanı Pazarlamasının Satış Büyümesine Etkisi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 20, Sayı: 42, Aralık 2021, Sayfa: 1704-1718
APA
ORTAKÖY, F. B., DÜZGÜN, M.,
Uluslararası B2B İşletmelerinde Veri Tabanı Pazarlamasının Satış Büyümesine Etkisi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(42), 1704-1718
MLA
ORTAKÖY, F. B., DÜZGÜN, M.,
Uluslararası B2B İşletmelerinde Veri Tabanı Pazarlamasının Satış Büyümesine Etkisi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20.42, (2021): 1704-1718