GÜVEN, K.,
Reklam Hukuku Perspektifinden Avrupa Birliği, Alman ve Türk Hukuklarında Tüketici Ölçütü: Avrupa Birliği Adalet Divanı’nın “Gut Springenheide” Kararı Üzerinden Bir İnceleme, Türkiye Barolar Birliği Dergisi, Cilt: 28, Sayı: 120, Eylül 2015, Sayfa: 493-508
APA
GÜVEN, K.,
Reklam Hukuku Perspektifinden Avrupa Birliği, Alman ve Türk Hukuklarında Tüketici Ölçütü: Avrupa Birliği Adalet Divanı’nın “Gut Springenheide” Kararı Üzerinden Bir İnceleme, Türkiye Barolar Birliği Dergisi, 28(120), 493-508
MLA
GÜVEN, K.,
Reklam Hukuku Perspektifinden Avrupa Birliği, Alman ve Türk Hukuklarında Tüketici Ölçütü: Avrupa Birliği Adalet Divanı’nın “Gut Springenheide” Kararı Üzerinden Bir İnceleme, Türkiye Barolar Birliği Dergisi, 28.120, (2015): 493-508